O mně


Jsem zkušeným managerem s pokročilými zkušenostmi v oblasti prodeje a zákaznických služeb, především z oblastí financí, energetiky a telekomunikací. Dobrý obchodní smysl mi umožňuje pochopit obchodní potřeby a požadavky zákazníků. Jsem manager, který ve své praxi využívá strategického myšlení, efektivní komunikace, motivování skupiny i jednotlivců. Jsem člověkem, který využívá jak praktických zkušeností, tak teoretických dovedností nabitých soustavným studiem .

Svou energickou osobnost zapojuji do každého projektu s vášní, a nezastavím se, dokud nedosáhnu určeného cíle.

Během své praxe jsem získala managerské zkušenosti z oblasti zákaznické péče. Mám zkušenosti s prodejem a obsluhou zákazníků formou telefonického kontaktu – inbound/outbound a prostřednictvím přímého kontaktu – zákaznická centra (zákaznický servis). Mezi mé zkušenosti patří i nábor a školení nových zaměstnanců, adaptace, kariérní mapy, motivace podřízených, zajištění plnění KPI firmy a soustavné zdokonalování a inovace vedoucí k efektivnímu využití všech kapacit za účelem dosažení co nejlepších výsledků a zvyšování zákaznické spokojenosti. Vedla jsem týmy o velikosti až 80 zaměstnanců. Mám zkušenosti i s projektovými týmy, ve kterých jsem měla možnost působit.

V posledních letech jsem své zkušenosti využila v projektech otevření nových prodejních call center, kde jsem zastávala pozici CEO.

Jazyky ve kterých komunikuji – Český, Anglický, Polský.